Najczęściej zadawane pytania

Jak wykonane są różańce z kamieni?

Różańce wykonywane są na gumce jubilerskiej. 

Czy produkty pozłacane się wycierają?

Nasze produkty są pokryte podwójną warstwą złocenia, dzięki czemu jest ono trwalsze. Natomiast wycieranie warstwy złocenia jest naturalnym procesem wynikającym z użytkowania biżuterii. Aby opóźnić ten proces nie należy spać w biżuterii oraz jej moczyć, a także należy przechowywać ją w suchym miejscu. 

Czy srebrne produkty matowieją i ciemnieją?

Nasza srebrna biżuteria pokryta jest warstwą rodu. Rodowanie zapobiega ciemnieniu i matowieniu srebra, chroni biżuterię przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz zarysowaniami. Biżuteria rodowana zachowuje swój piękny blask i kolor. Mimo tego, należy pamiętać o odpowiednim użytkowaniu i przechowywaniu biżuterii. Nie należy w niej spać, ani jej moczyć. Srebrną biżuterię powinniśmy przechowywać w ciemnym i suchym miejscu. 

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie pod numerem 504 090 168.

Czy mogę wprowadzić zmiany w moim zamówieniu?

Tak, do momentu wysłania zamówienia możemy wprowadzić w nim zmiany. Prosimy o kontakt pod numerem 504 090 168 lub mailowo shop@coriss.pl.

Czy za pudełeczko na biżuterię muszę dopłacać?

Nie, za pudełeczka nie trzeba dopłacać. W trosce o środowisko ograniczamy ilość używanych pudełeczek. Jeśli potrzebujesz ich więcej na prezent napisz tę informację w wiadomości do zamówienia.

Jak mam wybrać rozmiar bransoletki?

Aby odpowiednio dobrać rozmiar należy zmierzyć swój nadgarstek metrem krawieckim na ścisło.

Nie ma bransoletki dobrej na mój nadgarstek. Czy możecie zrobić specjalnie dla mnie?

Tak, możemy wykonać specjalny rozmiar bransoletki. W takim wypadku prosimy o kontakt pod numerem 504 090 168 lub mailowo shop@coriss.pl.

Produkt, który mnie interesuje jest niedostępny. Kiedy wróci do sprzedaży? 

Po wejściu w niedostępny produkt możliwe jest zapisanie się na powiadomienie o ponownej dostępności. Podaj tam swojego maila, a my prześlemy Ci informację, gdy produkt wróci do sklepu.  

Czy zerwany łańcuszek podlega reklamacji?

Reklamacji nie podlegają zerwane łańcuszki, gdyż tego typu uszkodzenie może powstać jedynie poprzez niewłaściwe użytkowanie produktu,



Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie zadzwoń 504 090 168 lub napisz shop@coriss.pl.