W przypadku zakupów internetowych osoba fizyczna ma 30 dni na dokonanie zwrotu lub wymiany od momentu otrzymania paczki z zakupami.

Zasada zwrotu obowiązuje jedynie w relacji, w której sprzedający jest przedsiębiorcą a kupujący konsumentem. Wzięcie faktury na towar, wystawionej na firmę, zamyka drogę do opcji ewentualnego zwrotu. 

Zwrot należności lub wymiana zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Zwrot środków dokonywany jest na podany przez klienta numer konta. Nie odbieramy paczek nadanych za pobraniem.

Personalizowane produkty nie podlegają zwrotowi, ani wymianie.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

Wypełniony i podpisany formularz zwrotu, paragon lub dowód zapłaty proszę odesłać wraz z zwracanym produktem na adres:

Coriss
Misje Sercanów

ul. Radzyńska 3a
20-850 Lublin
+ 48 504 090 168

W sytuacji odstąpienia od zakupów koszt odesłania towaru jest po stronie Klienta. Kosz wysyłki poniesionej przy zakupie zwracamy do kwoty odpowiadającej najtańszej formie wysyłki dostępnej w naszym sklepie. 

W przypadku odstąpienia od części zamówienia, jeśli wartość zachowanych produktów(pozostałej nie spełnia warunków promocji na darmową dostawę, sklep zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztów wysyłki z kwoty zwrotu.

W przypadku częściowego odstąpienia od zamówienia, jeśli wartość zachowanych produktów (pozostałej części zamówienia) nie spełnia już warunków promocji z gratisem, sklep zastrzega sobie prawo do potrącenia wartości gratisu z kwoty zwrotu.

JAK DOKONAĆ WYMIANY?

Przed wysłaniem produktu do modyfikacji (np. zmniejszenia rozmiaru), prosimy o wcześniejszy kontakt z naszym zespołem, aby upewnić się, że taka zmiana jest możliwa.

Jeśli produkt zostanie odesłany bez wcześniejszej konsultacji i nie będzie możliwości dokonania żądanej modyfikacji, produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.

Wypełniony i podpisany formularz wymiany, paragon lub dowód zapłaty proszę odesłać wraz z produktem na wymianę na adres:

Coriss
Misje Sercanów

ul. Radzyńska 3a
20-850 Lublin
+ 48 504 090 168

W sytuacji wymiany koszt odesłania towaru jest po stronie Klienta. Klient nie ponosi już jednak kosztu ponownej wysyłki towaru po wymianie. Ten koszt pokrywa fundacja.