W przypadku zakupów internetowych osoba fizyczna ma 30 dni na dokonanie zwrotu lub wymiany od momentu otrzymania paczki z zakupami.

Zasada zwrotu obowiązuje jedynie w relacji, w której sprzedający jest przedsiębiorcą a kupujący konsumentem. Wzięcie faktury na towar, wystawionej na firmę, zamyka drogę do opcji ewentualnego zwrotu. 

Zwrot należności lub wymiana zajmuje maksymalnie 7 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. 

Personalizowane produkty nie podlegają zwrotowi.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

Wypełniony i podpisany formularz zwrotu, paragon lub dowód zapłaty proszę odesłać wraz z zwracanym produktem na adres:

Coriss
Misje Sercanów

ul. Radzyńska 3a
20-850 Lublin
+ 48 504 090 168

W sytuacji odstąpienia od zakupów koszt odesłania towaru jest po stronie Klienta.  

JAK DOKONAĆ WYMIANY?

Wypełniony i podpisany formularz wymiany, paragon lub dowód zapłaty proszę odesłać wraz z produktem na wymianę na adres:

Coriss
Misje Sercanów

ul. Radzyńska 3a
20-850 Lublin
+ 48 504 090 168

W sytuacji wymiany koszt odesłania towaru jest po stronie Klienta. Klient nie ponosi już jednak kosztu ponownej wysyłki towaru po wymianie. Ten koszt pokrywa fundacja.