Jeśli zakupiony w Coriss towar nie nadaje się do użycia z powodu wad istniejących w chwili zakupu podlega gwarancji. Jeśli wada ujawni się w terminie do roku od dnia wydania biżuterii w czasie jego użytkowania, domniemywa się, że wada istniała w chwili wydania. W innym przypadku konieczne będzie udowodnienie, że wada istniała już w chwili sprzedaży. Prawo do skorzystania z rękojmi za wady towaru przysługuje przez 2 lata od zakupu. 

Niezgodności produktu z umową nie stanowią m.in. : 

1. uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku użytkowania. Reklamacji nie podlegają zerwane łańcuszki, gdyż tego typu uszkodzenie może powstać jedynie poprzez niewłaściwe użytkowanie produktu,

2. odbarwienia lub uszkodzenia będące skutkiem niewłaściwego użytkowania lub konserwacji, 

3. naturalne zużycie produktu w wyniku użytkowania zgodnie z przeznaczeniem (zwłaszcza biżuterii pozłacanej).

JAK DOKONAĆ REKLAMACJI?

Opis wady produktu, paragon lub dowód zapłaty wskazujący datę zakupu proszę odesłać wraz z reklamowanym produktem na adres:

Coriss
Misje Sercanów
ul. Radzyńska 3a
20-850 Lublin
+ 48 504 090 168

W sytuacji reklamacji koszt odesłania towaru jest zwracany Klientowi.